Några minuter senare

Jag har ju haft lite olika stil genom åren, från ingen alls till svartrock, till vad jag tänkte var hiphop o.s.v. Jag tror det är låga odds att jag tar på mig gubbkläderna som är "mode" nu. Men det finns ju tack och lov mode inom varje enskild stil. Jag tänker säga att jag just nu i grunden är street men det hindrar ju inte att man smaker på liknande stilar. Skate och hiphop ligger ju bra till. Hur som helst. Gick igenom massa sidor på hollywood.se

Enkelt som tusan men snyggt. Har några liknande men ingen ljus som jag sökt efter. Det finns, som den här, men jag tänker inte betala 600kr för den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0