Shoppa och ge bort

Nu när jag flyttat gick jag igenom en hög kvitton jag hade sparat. Det är de kvitton jag fått i påsar när jag köpt kläder så det är alltså inte kvitton från alla inköp. De flesta är från de 3 senaste månaderna tror jag men även något enstaka äldre.

Hur som helst... när man köper mycket kläder, har man mycket kläder. Har man mycket kläder, använder man inte allt. Så jag gick igenom min garderob lite snabbt också. Barnen i afrika kommer nu kunna glädjas åt två par jeans, ett par shorts, massa t-shirta och två tröjor. Så att jag shoppar och lever i överflöd ger faktiskt något positivt. :P (Ja, jag försöker berättiga mitt irrationella shoppande.)



12093kr blev det med de kvitton jag hade sparat. Oops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0