Spontant

Jag fick för mig att göra hummus. Det är ju gott och nyttigt så det passar bra in i min semesterlivsstil. Gott blev det också.
Basel sa något om filmkväll och middag men jag har inte hört mer eller fått svar på mina mess. Doh. Jag och Per skulle spela basket men Per kunde inte säga någon tid heller. Doh igen. Så nu har jag inte tränat, duschat eller ätit. Livet är enklare när man inte behöver vänta på andras beslut.


Visst ni att:

  • Hummus kommer ursprungligen från Levanten.

  • Hummus används för det mesta som pålägg, eller som dipp till grönsaker och nachos. Hummus äts ofta tillsammans med maträtten ful.

  • I USA omsatte hummusindustrin över 100 miljoner dollar 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0