Är ju lite tvunget

Det har kommit ut några olika trailers för Twilight Eclipse och alla jag sett hittills har varit drama drama drama. Vem ska hon välja, den bleka emo-killen eller vargpojken? Inte säkert att alla trailers faktiskt är riktiga, många känns bara som ihopklipp av nördiga fans.





Det har förresten också kommit nya trailers för Shrek 4, Robin Hood och Predators. Kan slänga upp dem om de efterfrågas. De finns säkert på youtube redan också om ni är driftiga och vill kolla upp dem, om ni aboslut inte kan vänta.
Sen har jag sett den amerikanska trailern för Män som hatar kvinnor. Tro om de kommer visa den på svenska med text. I trailern säger de inte ett ord. :P Den heter förresten The girl with the dragon tattoo på engelska om ni undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0