Floristerna konspirerar?

Lite nu och då händer det hemska saker runt om i världen och varje gång det gör det köper folk massa blommor till de som dött. Kan det vara så att floristerna ligger bakom allt? Terrorism kanske bara är ett sätt att få sälja mer blommor.

Jag tycker det är lite egoistiskt av dem! Inte snällt alls!


Det är inte heller okej att använda geting-ursäkten till sitt försvar om man bli anklagad för våldtäckt. Eller är det ett tips?

- Hon skrek ju på hjälp, sa nej, slogs och viftade med armarna.
- Ja men det var ju för att det kom en geting, hon ville ha sex!


Folk är bra dumma i huvudet these days.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0