Första riktiga! XD

Det tog längre än jag förväntade mig men nu är den här; den första kommentaren som försöker hacka på mig och min blogg. Den kom in 15/5 02:07

Anonym om Tycker om det!:

aldrig tänkt att du e patetisk? denna blog är nog det jag asgarvar åt varje morgon. vill man ens ha en tje man kallar puppy? haha

Inte helt överraskande är denna kommentar anonym men IP-adressen spåras till Sundsvall. Hur som helst, jag är glad att jag kan roa mina läsare. Välkommen åter! ;)
Så ska vi bara göra en analys. Denna person är förmodligen en man, en man som inte tycker om att jag är ihop med Puppy. Han är alltså lite avundsjuk. Med tanke på klockslaget, kanske precis hemkommen från en fest och berusad. Stavningen skylle vi dock inte på alkohol utan bara att personen är dålig på grammatik och att stava.
Vi kan också anta att personen inte fick till det den kvällen utan satt helt själv i sina urtvättade vita y-front och gråtrunkade till någon fetischporr. Flickvän är inte att tala om.

Låter sannolikt? Ja, varför inte.


Kommentarer
Postat av: vincent

Det bästa är att den här stackars ensamma killen, som somnade i fosterställning i duschen med avföring på tröjan, tydligen läser din blogg och "asgarvar"..."varje morgon". Behållningen från att läsa är alltså stor och sannolikheten att han kommer tillbaka och läser mer är ännu större. :D



Sannolikt stavas utan r. Lär dig stava för fan, din jävla sopa! ;D

2010-05-16 @ 19:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0