Klämdag?

Idag är det Fredag men är det egentligen en vanlig Fredag eller är det typ en lördag? Jag har ingen aning. Borde jag egentligen jobba idag?

Jag vaknade av mig själv idag i alla fall, tänkte att jag ska fatta beslut då om jag jobbar eller inte. Tiden kan jag alltid rapportera på en annan dag, det gör ingen skillnad. Tyvärr vaknade jag helt otillfredställd. Missförstå rätt, jag pratar inte snusk, men kroppen hade liksom ingen ro som den ska ha när man vaknar. Förstår ni hur jag menar?

Vi lägger upp en bild på typ hur jag kände mig. Bilden togs innan vi klev av tåget i Göteborg, typ samma känsla då.


Kommentarer
Postat av: skepparn

Du känner dig alltså som en 14 årig flicka? LOL

2010-05-14 @ 13:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0