Tycker om det!

Jag hittar just två bra låtar med The Black Keys.

Tighten up och All you ever wanted, som ni hittar text till nedan.


You're just like time
Except you can feel the shame
All hands on deck, now
The sea is getting rough again
You see me out your window
Even when you close the blinds
And all you ever wanted,
Was someone to treat you nice and kind

Take a step before running
Take a breath now before you die
When you work the streets, darlin'
Make sure your sneaker laces they get tied
I'll be your black bird darlin'
Hanging on your telephone wire
Flap my wings, oh yeah
And set your heart to fly

(Spotifylänkar)

Kommentarer
Postat av: Anonym

aldrig tänkt att du e patetisk? denna blog är nog det jag asgarvar åt varje morgon. vill man ens ha en tje man kallar puppy? haha

2010-05-15 @ 02:07:32
Postat av: Puppy!!!

Så ypperligt mogen kommentar av ett, uppenbarligen, fyllo. Passar det sig inte så behöver du inte läsa över huvudtaget. Om det är så skratt retande, så gör något annat på fritiden än att läsa "patetiska bloggar". Man kan ju undra vem som är patetisk egentligen :)

2010-05-15 @ 07:40:10
Postat av: Prytz

Hmmmm, Trodde det var en positiv sak att ha en tjej som var så grym, att man inte bara får kalla, utan även att det enda värdiga smeknamnet är just Puppy.. Fast den lyxen är det ju uppenbarligen inte alla som får uppleva...

Fast ja.. Felix, du är nog lite patetisk.. PATETISKT AWESOME! GO FELIX GO!

2010-05-17 @ 23:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0