Oldies

Jag upptäckte precis att jag har en ruggigt massa gamla bilder på fler än bara mig själv. Detta upptäckte jag eftersom jag tänkte göra ett inlägg med gamla bilder på mig själv. Jag hamnade istället i en mapp där det bland annat finns på Kim och Gibbe. Men känn er inte trygga än. Jag har nämligen också på t.ex. Sara och Elin. Nu vet inte jag om alla dessa ens läser min blogg men om jag lägger upp de bilder jag hittat så kommer de vilja göra det.

Jag är så sugen att börja lista namn men jag är osäker om folk vill att jag hänger ut dem, eller lägger upp bilder på dem som är sådär... snart 5 år gamla. Men roligt är det!

Vi tar ett exempel på vilken typ av charmiga bilder man kan hitta men en på mig så ingen blir leden. Detta är jag och Per, bra fullirulli på en fest 2006-02-10. Jag har just fått av en lampskärm från huvudet och skrattade tills jag grät.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0