Inte tid?

Nej, det har varit lite ont om tid för att blogga faktiskt och kommer nog vara ett tag till. Here is why.

Hela förra veckan har jag jobbat inför distriktets årsmöte som vi hade i söndags. Såhär har det alltså sett ut.

Söndag (igår): Årsmöte med UÖ distriktet, som jag spenderat hela veckan innan att få ihop det sista inför.
Måndag (idag): Jobb hela dagen, rygg/triceps och killgrupp ikväll kl 19-21 typ.
Tisdag: Bara jobb planerat = slapp dag
Onsdag: Bara jobb och axlar/ben = slapp dag
Torsdag: Jobb och möte med fullmäktigegruppen på kvällen
Fredag: Jobb, bröst/biceps, bad med boysen@nattimmarna.
Lördag: Styrelseutbilding i Örnsköldsvik Simma om det finns tid (mest troligt inte)
Söndag: Gäst på SSUs distriktsmöte samt årsmöte med Älandsbro (som jag spenderat veckan att förbereda; skriva verksamhetsberättelse, bokföring o.s.v.). Simma om det finns tid. (mest troligt inte)
Vi fortsätter

Måndag: Jobba, besiktiga bilen, rygg/triceps, kongressombudsträff.
Tisdag: Jobba och HärnöS-möte
Onsdag: Jobba, axlar/ben och gruppmöte inför skolnämnd
Torsdag: Skolnämnd hela dagen
Fredag: Bara jobb och bröst/biceps = slappdag
Lördag: Distriktskongress
Söndag: Ingen plan förutom simning! :D Slappaste dagen ever!

En sista måndag: Jobba, rygg/triceps och S medlemsmöte

Längre än så har jag inte kommit i min planering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0