Ajaj

ont i magen är tråkigt.



Jag har jätteont i magen, det är trist som attan. Ont i ryggen har jag också. Min ryggpass är inte att leka med. Hujj!


Så vad ska jag skriva om idag då. Jag har faktiskt inget alls i huvudet, det är helt tomt. Jag är trött som attan så det blir nog sängen rätt snart. Morgonpass imorgon, får se hur det går. Det borde gå bra. Vågen säger förresten att jag börjar väga mer så det blir spännande att se om den säger det på morgon också eller om det var en "efter lunch"-grej.


Nu kliar det i örat.

Såg just dokumentären om The Phone House. Ganska wack vad kassa chefer det verkar finnas där, helt galet. Nästa på att-se-listan är den om McDonalds och hur skit de är.


Nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0