Är du säker på det?

Jag tvivlar ibland.

Jag såg just en bild som någon stackars tjej gjort. Det var hennes namn med något tjosantjofräs under och på sidorna - det stod att hon skulle tatuera in det. Denna unga dam var 15 år gammal. När jag var i den åldern vill jag också tatuera mig men tack och lov fick jag inte. För vem tusan vill senare i livet ha sitt namn med något tjosantjofräs intatuerat..? Men, kastar inte jag sten i glashus nu, jag har ju mitt namn?

Ja, jag har mitt namn tatuerat men det ser för tusan inte ut som en livmoder med äggstockar! Stackars tjej, jag hoppas hennes föräldrar säger nej eller hon hinner ha årskurs nio-biologi och förstå sitt misstag.

Äggstockar: Inte något jag googlar varje dag.



Kommentarer
Postat av: Teresa

nämen tjosantjofräs bör man nog undvika :D

2011-02-10 @ 15:18:09
URL: http://velourvenus.blogg.se/
Postat av: Du är så underbar

jag vill ha dig inne i min du vet vad

2011-02-11 @ 22:04:06
URL: http://i.imgur.com/0gvuq.jpg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0