Den goda vanan

Tar mig till nya höjder.

Igår var det Fredag. Jag var till Kramfors med Jennifer och såg Revyn som min kära vän Lotta är med i. Första halvan har fylld av medelåldershumör och andra med gubb- och tantsnusk, om man ska vara lite hård. Så jag föredrog faktiskt andra akten. :)

När jag kom hem var jag toktrött så jag sov strax efter 12. Att kliva upp tidigt har satt sina spår. Jag sov nu från ca 0000 till 0820 och var stenpigg, på en lördagmorgon. Så vad är det första jag tänker? Fuck, gymmet öppnar först om 40min! Enda jag kunde tänka var att jag måste träna. Jag lyckades dock tvinga mig själv att äta och vänta 30 min efter innan jag gick.

Något jag gillar: Den jag blivit och är!

Kommentarer
Postat av: Teresa

Jomen äta måste man ju göra! Jag kan inte träna utan att äta något innan för då svimmar jag :S Nästan som med tabletter - då måste jag också käka innan, annars kräks jag eller får ont i magen. Ja det är väl inte riktigt samma sak, men nästan! :D

2011-02-05 @ 15:45:25
URL: http://velourvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0