Hur smakar den?

Satsen alltså.


Det här inlägget kan kategoriseras som stört.


Jag har en vän som för en tid sedan frågade mig om jag smakat mitt cum någon gång. Det har jag inte. Hon tyckte jag borde göra det så jag liksom kan säga om den är okej eller inte. Jag hade innan den dagen inte direkt givit det en enda tanke, hur det smakar. Jag vet att det sägs vara bäst med varierad kost, mycket vatten, söta frukter o.s.v. Undvik lök, skaldjur m.m. Men nu kommer vi till frågan, inte hur den smakar utan hur man smakar på den? Om man ska; vad är den bästa tekniken? Jag och vänner diskuterade det.

Tar man satsen i handen och liksom, sörplar upp den som ett ostron? Eller sprutar man sig själv i ansiktet och hoppas på det bästa? Teorerna blev mer och mer kreativa. Man kanske kommer i någon annans mun och snowballar den, med risk att få en missvisande bild p.g.a. annan saliv. Kom i ett shotglas - att avnjutas med salt och citron? Eller i en kondom och få lite gummismak på köpet?

Så kan det gå när ett oseriöst ämne tas på allt för stort allvar.

Kommentarer
Postat av: Annie

Kanske det bästa samtalsämnet vi allihopa haft! XD

Åtminstonne det roligaste och kanske äckligaste. Ostron liksom. Yuckie!

2011-02-26 @ 16:23:39
URL: http://annamariajacobson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0