Kors i taket

Överraskande.

Jag måste verkligen haft en hysteriskt bra hårdag för folk har ju vräkt sig över bloggen idag - vilket jag tycker är riktigt riktigt roligt! Ska försöka fortsätta med bilder på allt, inget och mig själv.

Jag har galen träningsvärk i ryggen idag. Marklyft is the shit!

Är förresten ganska less på barn. Japp, I said it! Blogg.se är fyllt med föräldrabloggar och det invarderar just nu framsidan mer än någonsin. Sedan är det barn över allt var man än vänder sig. Barn barn barn. Är det någon mer än jag som känner att barn just nu är ganska avlägset? Nu behöver dock inte alla med barn ta illa upp; barn till människor jag känner är okej.

Kommentarer
Postat av: Teresa

haha! ja, vad ska jag säga..jag skyller då babyboomen på den där lågkonjunkturen - folk ville väl pigga upp sig och så blev det som det blev :D



Personligen blir jag hysteriskt irriterad på alla sockersöta präktigamammabloggare som bara äääälskar att hålla på med inredning och smink! dessutom gick de inte upp ett enda kilo när de var gravida :P Halleluja!! Jag vill bara spy på deras präktiga anleten, så less är jag! Kanske uppfattas jag också så, men jag identifierar mig inte med dem iaf.



Jo men du hade ju ganska snyggt hår juh! :D

2011-02-01 @ 23:15:02
URL: http://velourvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0