Morning sickness


Morning sickness in morning light. Fast inte morning sickness som i gravid och kräks, mer bara som i att jag är sjuk.

Idag är min tredje sjukdag från jobbet, min andra utan träning. Igår gick det faktiskt rätt bra att stå över, fanns ingen energi att lägga på varken träning eller tanken att jag borde träna.

Vad gör man egentligen när man är sjuk? Det tog inte lång tid att titta ikapp sig i diverse serier och att sitta ensam framför datorn hela dagarna är rätt tråkigt. Så vad gör man? Igår jobbade jag på min sjukdag, lite i alla fall. Stuff som behövde göras. Passade också på att handla när jag ändå körde förbi Coop på vägen tillbaka från jobbet. Bra förslag, någon?

Kommentarer
Postat av: Annie

Men awh! Stackare! Här - Ta en tröstkram!

2011-02-24 @ 10:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0