The walk of lame

Vägen många tar i livet.

Sent i säng. För lite sömn och vet inte vad men min nacke is killing me! Hungrig är jag också, lite småless. Gillar fortfarande inte söndagar.

Men eftersom det är Söndag så får jag inte träna, man ska ju ha en vilodag. ... Men en promenad fick det bli i solen och det var rätt skönt. Fina musiken i öronen och fina solen i ansiktet. Tack för de, behövdes!

Kring tre ska jag till Niklas och se på hunkiga män som slåss. Det kan behövas. Lär iofs bara vilja träna ännu mer så lite självdestruktivt är det allt. Oh well... later y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0