12-stegs-modellen

Vi har ju gått igenom kontaktannonser så nu går vi igenom något annat. Vi går igenom hur man raggar.

För det första; kvinnor har alltid övertaget. Ni har boobs and ass, som män är dåliga på att behärska sig runt. Därför tar vi det från en mans synvinkel. Säg att man ser någon man tycker ser bra ut. För att göra det lite enklare är det en kompis till någon man känner och inte en helt okänd person. Så; hur tar man kontakt med denna, var börjar man egentligen? Ska man be om ett nummer? Det är ju ett ganska aggresivt move. Lägger man till personen på Facebook? Jag skulle inte göra det, man får ju psykostämpel direkt om man lägger till främlingar.

Ska man kanske bara gå fram och presentera sig för personen? Vad har man då för plan, man måste ju ha något att säga så det inte stannar efter "Hej! Jag heter ....".

Nej herre jävlar. Jag tror inte jag tänker lägga energi på något sånt, verkar ju hur jobbigt som helst!


Bill hälsar!


Kommentarer
Postat av: Teresa

Jag tycker att Jens faktiskt var ganska bra på det där, bra men lömsk.



1. Först frågade han om jag hade snus att bjuda på, ljög om sin ålder och sa att han var konstnär.

2. Sedan såg han till att vara på samma uteställen som jag var på.

3. Han envisades att påstå att vi var vänner - Då tänkte jag att han nog hade rätt i det och så fick han komma och hälsa på mig.

4. Han började "glömma" saker hemma hos mig så att han var tvungen att komma tillbaks för att hämta det han glömde. Vid varje tillfälle "glömde"han något nytt föremål.



.. och på den vägen var det :P typ

2011-01-26 @ 00:33:25
URL: http://velourvenus.blogg.se/
Postat av: Maria

En kille som kommer fram och säger Hej och verkar allmänt intresserad/nyfiken är ju alltid bra. Gärna i nyktert tillstånd fast det är ju (nästan) bara att glömma om man är ute på tex krogen.

Om tjejen inte är sinnessjukt blyg och totalt ointresserad så flyter ett samtal på utav sig själv:)

Är hon ointresserad så märks det nog och då kliver du nog inte fram till henne heller..

Däremot - blyg! Där är det chansning som gäller och visar det sig att hon håller på att dö av blyghet eller nått så får du övertaget (för en stund) och då är det ju bara att styra mötet preciiiis som du vill!

Kan ju inte bli bättre:)



Psykopatstämpel får du inte av att adda någon som vän på fb men skulle du däremot adda någon som vän och därefter ange relationsstatus 'i förhållande med' eller nåt , ja då är du nog lite tokig i skallen:)

2011-02-01 @ 15:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0