Back in business

Men business går sådär. Det är måndag, det är arbetsvecka efter lång ledighet. Jag vill vara ledig mer! Så mycket mer! Tur att jag har två veckor semester kvar att plocka ut, tro när jag ska ta dem och vad jag ska göra då.
Hur som helst är jag tillbaka på jobbet. Jag har inte fått in mina listor än så jag kan inte arbeta med dem. Dock kan jag skriva sju kulturrapporter. Funny funny. Ska även göra två affischer och flyers så de kommer upp.

Efter jobbet blir det ett rygg-, tricepspass och sedan ett möte. Sen är jag nog alldeles för trött för att göra mer. Av någon anledning var jag uppe till 0140. Kan vara för att jag sov till kl 14 men det var då alldeles för sent. Nu är jag trött av för lite sömn.

Du då, hur är din måndagmorgon?



Kommentarer
Postat av: moss

om det bara vore som i låten.............

2011-01-10 @ 09:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0