Bra tider

Helgen är förbi och... det var den bästa på mycket länge! Jag har lyckats dansa så att svetten gått igenom mina jeans. Jag har dansat så att jag vridigt svett ur mitt linne, så det blivit så tungt att det töjts ut. Det var galet!

Deftones är det bästa jag sett liv och Flux är överlägset det bästa jag dansat till! Jag vill inte ha vanliga utångar mer, inga fler vanliga helger! Från och med nu är det en jakt på något lika bra som detta var!

Vimlig.se kan ni hitta lite bilder men inte så roliga. Jag tog inte några själv men ska stjäla av Madelene senare, då kommer det både bild och film. Se fram emot det!



Något jag gillar: Läs ovan!

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

oh, kul att du var där. Det var sannerligen en grym kväll. Massor av vimmelbilder att kolla igenom nudå! :)

2011-01-30 @ 21:37:18
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Har inte sett någon annanstans, vettefan om det var någon fler vimmelfotograf där. Jag tror inte det, men så satt ju jag fast i källaren också. Såg att det kommit ut några filmer på Flux på youtube, sen har jag massa i mobilen, haha. Fast dom får nog stanna där ;)

2011-02-01 @ 14:00:31
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0