Dagen

Vakna, träna, proteinshake, jobba, äta, sova, träna, proteinshake, möte, äta, möte. Så långt har jag planerat och så har dagen sett ut hittills. Sista mötet börjar om 30min. Därefter kanske jag måste äta igen och ikväll ska jag nog på Bittens en sväng.

Jag har förresten bestämt mig för något bra idag. Jag ska inte längre vara arg, sur, ledsen, irriterad, grinig o.s.v. Det får vara nog med det nu. Jag ska komma tillbaka till att vara den Felix som är trevlig mot alla, den som förlåter och tar allt med en klackspark. Till de jag behandlat illa ett tag, jag ber om ursäkt - bättringen är på väg!


Lek lek lek med färger, kontrast och skärpa!



Kommentarer
Postat av: Ida

Men duu, var du på Bittens?

2011-01-28 @ 07:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0