Flytta till Grönland?

Less på det här jävla tattarlandet..? Flytta till Grönland!

Framför mig i kön på Ica stod en man i pensionsålder. Han svär och är arg över att de höjt priset på tobak... igen! och utan att meddela. Jag och kassörskan tittar på varnadra och ler åt det hela för det är ju trots allt lite roligt att lyssna på honom.

När jag skall betala utspelar sig följande samtal.

Mannen - Nej fy fan! Man borde fan flytta från det här jävla tattarlandet!
Kassörskan - Var ska du flytta då?
Mannen - Inte fan vet jag, kanske Grönland!
Jag - Eller också kan du sluta röka.
Mannen - Nej satan! Jag flyttar hellre till Grönland!



Foto: Rita Willaert, från bloggbilder.wordpress.com

Kommentarer
Postat av: Teresa

haha, ja så kan de kännas ibland! :D

2011-01-19 @ 16:12:08
URL: http://velourvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0