Kickpersonlighet

Jag har inte direkt en beroendepersonlighet, däremot har jag en kickpersonlighet. Jag behöver en kick av någon slag, helst hela tiden. Det är också därför jag är en 0 eller hundra-person, jag kan inte gå in i något lite halvhjärtat, antingen är det fullt ut eller inte alls. Lagom finns inte riktigt i min värld.

Så vad har jag för kickar nu? Jag har slutat dricka, röka och snuska. Jag får inte i mig något koffein, jag äter inte godis eller dricker läsk så sockerkickar är inte heller att tala om. Vad har jag? Jag har träningen, that's it. Men den räcker inte riktigt till. Speciellt inte dagar som idag när mitt gym är stängt. Vet inte var jag ska ta vägen, jag har så galet mycket energi över och ingenstans att ta ut den.

Skulle vilja hoppa bundyjump och fallskärm igen men det är liksom inget jag kan göra dagligen, det är lite dyrt och finns inte tillräckligt nära. Dela gärna med er om ni har tips, vad är era kickar?




Kommentarer
Postat av: Simon

Skogspromenader med suggestiv musik, uppträda inför många människor, jävligt bra sex, djupa samtal, klara av saker som känns omöjliga =)

2011-01-06 @ 16:46:46
Postat av: Emma

Bara att ta en promenad eller komma ut på nåt sätt under dagen. Bara det gör att allt känns lite mer värt tycker jag, om man ibland inte hittar de där ultimata kickarna varje dag.

2011-01-06 @ 17:24:05
URL: http://elrl.blogg.se/
Postat av: Prytz

Håller med Simon om att uppträda inför många människor. det är den största kicken jag vet, framförallt när man får uppträda med något man tränat på väldigt hårt...

Fast då lever jag ett liv där mina dagar går ut på att sätta mål på saker och trick jag ska lära mig och därefter jobbar jag som ett djur för att lära mig det, då jag sedan upptäcker en dag att jag kan det så är det en av de bästa känslorna jag kan ha!

Du ville ju lära dig att stå på händer bra! Det är ett grymt mål att träna mot! Om du vill att jag skriver ner lite övningar vi gör på skolan så gör jag gärna det :)

2011-01-07 @ 01:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0