Nysamma

Till lunch äter jag kött. I know, djur är mord och sådär men de hade inget vettigt alternativ och jag vill ha något mer på mina mackor så då fick det bli det bästa alternativet. Så nu äter jag nytt sorts hårdbröd inte bara massa fullkorn utan ännu mer fibrer också. Keso, som alltid nu känns det som och hamburgekött samt the newcomer; päron. Har inte päron på jag  vet inte hur länge, kan inte ens minnas när det var sist. Stört bra frukt! Har en banan också men det ser inte så spännande ut så fungerar på att passa.

2½ timmar kvar av dagen.

Kommentarer
Postat av: Evalotta

Haha ja det ser okej ut,men man förväntade sig ju inte så svart/rött när färgen jag köpte var superröd!:P

2011-01-11 @ 14:06:01
URL: http://janeva.blogg.se/
Postat av: Teresa

Ja päron är underskattat! jag käkade massor av päron när jag väntade Otto - mumsich! Men sedan försvann päronen i glömska då jag föll in i min gräddglass-period. Jag ska nog återuppta päronätandet nu framöver. Tiden känns mogen för päron :)

2011-01-11 @ 15:05:20
URL: http://velourvenus.blogg.se/
Postat av: Råttan

heehe jag har funderat på det sen i september förra året men jag har inte haft pengar xD

det ända som är i mitt huvud nu är om det kommer göra ont och hur jag kommer se ut med rosa och blått hår :D

2011-01-11 @ 15:14:22
URL: http://sabinahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0