One of those mornings

En sån där morgon när man vaknar och bara mår bra. Hur mycket gillar vi inte dem? :D Åh, jag gillar mig själv idag. Hittills i alla fall. Ska bli grymt med ett rygg och tricepspass om en timme. Vill inte riktigt vänta.

För er som inte vet hade jag möte med ordförande och kassör i fredags och det gick strålande. Jag har fått lite grejer att göra, som faktiskt är riktiga saker och fått klartecken att fortsätta arbeta på Kåken övrig tid jag inte arbetar inför årsmötet. Samt att jag får spendera ännu mer pengar från Härnösandsavdelningen och fick beviljat utvecklingsbidraget från Riksförbundet. Who's a happy panda?

Något jag gillar: När man vaknar och inte oroar sig för något, vaknar med insikt om hur otroligt bra man har det och bara vill erövra världen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh... jag känner ungefär tvärtom för tillfället.

2011-01-24 @ 20:28:22
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0