På ett moln

Tänk att det inte krävdes så mycket mer än lite ny musik för att få mig på bra humör. Herre jävla, jag har saknat den här känslan, utan att ens vara medveten om att jag tappat den. Kan också vara för att jag fått göra något meningsfull idag och det varit soligt.

Ikväll tänker jag försöka gå och se Narnia. Det är sista kvällen den går, sen i helgen går den som matiné. Skulle väl iofs kunna gå i helgen istället men jag är sugen på att gå ikväll. Ju.

Satt förresten och kollade på massa skor förut men kom på att jag ska hålla i mina pengar så hårt jag kan, förutom när det kommer till tatueringar. Spara spara, Europa i sommar? Mjo tack, det vore fint.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Spara! Du behöver europa i sommar. och europa behöver dig!

2011-01-13 @ 13:23:38
Postat av: Henrik

meh, det skulle vara ett kommatecken där! :)

2011-01-13 @ 13:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0