Vi är media

Bloggar är en ganska stor grej i Sverige, även om de är helt ute. Det finns bloggar för allt men alla är långt ifrån bra. Men vi behöver inte riktigt Aftonbladet och Expressen längre, i alla fall inte som mer än källa. För så fort något står i tidningen så bloggar någon om det. Troligtvis har bloggar och tidningar ungefär samma trovärdighet också. Eller, en tidning tror man ska vara "rätt", en blogg vet man att man ska ta med en nypa salt. Så bättre läsa bloggar så man vet att man är kritisk till innehållet och inte sväljer allt med hull och hår.

Människor har dock börjat adopera saker från media. Jag såg en typisk kvälls-tidnings-rubrik igår: Kissies nakenfilm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0