Cubanen

krånglade till det



Jag träffade en cuban på gymmet, Raul tror jag han heter. Han är tydligen utbildad PT fick jag höra senare. Han visade bl.a. "bra form"? på marklyft och det var något jag aldrig varit med om tidigare. Helt plötligt tog en övning, jag fått för mig tar mycket rygg, bara på ben och rumpa. Genom nya latsdrag märkte jag också att mitt grepp och mina underarmar inte alls håller. Sedan körde jag helt nytt upplägg på triceps, vilket förvirrade mig ännu mer (även om det var galet bra).

Så nu sitter jag här och för förvirrad och vet inte vad - i det jag tidigare trodde jag hade koll på.

Så mitt i-landsproblem idag är att jag inte har koll på det jag har koll på? Eller va?

Kommentarer
Postat av: vincent

Skulle vilja se Rauls tips och tekniker så jag kan få ha åsikter. Jag skulle vilja träna en sväng med dig.

2011-03-28 @ 15:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0