Jelly! Mirin!

Jag var på gymmet med Kim nu på kvällen. Rygg och triceps. Skönt att ha någon med som kunde snacka lite teknik i marklyft så förhoppningsvis gör jag dem bättre framöver. Det kändes bättre i alla fall. Märker imorgon om jag har ont i ryggen som jag brukar.

Passet gick bra i alla fall! Och riktigt roligt att träna med Kim för han ger mig en massa komplimanger, vilket är galet uppskappat! Fick en massa komplimanger på krogen i lördags också. Glad Felix! Blir bara ännu mer pepp att träna ju mer folk säger att det syns och att jag blir stor som ett hus.

Längtar efter att få träffa Frans, honom jag vill impa mest på utöver mig själv. Come at me brah!

På tal om familj kommer min mamma på besök imorgon och sover över innan hon ska vidare till... någonstans. Lyckosamt nog städade jag idag, innan jag visste att hon skulle komma, så jag är värsta duktig!


Nu är det strax sängdags. God natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0