Naiv

Är det en generationsfråga?


Idag såg jag en nykomling på gymmet. Hon stod och väntade i 18 minuter på att få ett löpband, där hon sedan småjoggade i 10 minuter som uppvärmning. Slöseri på tid..? Pucko.

I huset där jag jobbar finns en städerska i pensionsålder och en receptionist/allt-möjligt-person. De är väldigt skeptiska mot typ allt jag gör i träningsväg. Nej, jag tror inte på sånt där är inte en ovanlig mening kring att jag dricker protein på morgonen. Eller ett fniss eller fnys eller att någon skakat på huvudet. Du har ju ingen aning vad det är i! Om man då inte kan lita på innehållsförteckningen på den här produkten, varför skulle man kunna på något annat?

Vetenskapen kan fara och flyga tydligen, skeptism och okunskap går före. Och jag blir irriterad av att höra skiten. Det är precis som när de kommenterar mina kläder. Håll käften och läs på lite! Men en av dem hade minsann också läst/hört/drömt(?) att det fanns spår av östrogen i sånt där pulver. Jaha..? Såvitt jag vet finns det inte i mitt. AnalyCen kunde då inte hitta några spår av det.

Skämmes ta'me fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0