Överflöd

av energi.



Japp, så är det. Jag är hur hyper som helst! Ju mer energi jag gör av med ju mer hyper verkar jag också bli. Och det kan ju tyckas praktiskt... för det är det.

Idag är det Tisdag. Ja. Jag satt och tänkte på något bra alldeles nyss men det försvann när jag påbörjade den här meningen.

Jag har lite film att se har jag kommit på. The owls of ga'hoole t.ex. Det var någon annan film jag kom på borde ses också men glömt vilken det var. Oops. Sånt som händer. Jag och Kim ska i alla fall se Shamo någon dag. Det är en film baserad på en manga; som handlar om en ung man som hugger ihjäl sina föräldrar, sätts i ungdomsfängelse, råkar ut för mycket skit och blir hård som sten genom att träna karate. Mangan är bra, för den som gillar manga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0